Ποιος από όλους εμάς άραγε δε γνώριζε ...
ότι είναι διαχρονικό έργο, η υποβάθμιση των υποδομών και της διαχείρισης των σιδηροδρόμων από το κομματικό κράτος ...
Ένα ακόμη τρανταχτό παράδειγμα, ότι στην χώρα μας δεν λειτουργεί τίποτα σωστά και ότι οτιδήποτε υπάγεται στην Δημόσια περιουσία, πρώτα το καταστρέφουν οι κομματικοί μηχανισμοί και κατόπιν το ξεπουλάνε σε ιδιώτες.
Γνωρίζουμε όλοι μας πολύ καλά ότι ...
Εν έτει 2023, παρά τους κομπασμούς του Κ. Μητσοτάκη περί εκσυγχρονισμού, οι υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου και των τρένων στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες στον κόσμο.
Την ίδια στιγμή που στον προηγμένο κόσμο τα τρένα κινούνται με ασύλληπτες ταχύτητες (πάνω από 350 χλμ ανά ώρα) και μάλιστα σε πολλαπλές γραμμές που ρυθμίζονται και ελέγχονται αυτόματα μέσα από σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου και τηλεδιοίκησης,
με την ελάχιστη επίδραση του ανθρώπινου παράγοντα, στην Ελλάδα τα χειροκίνητα μέσα και οι ταχύτητες απηχούν το στάδιο τεχνογνωσίας του προηγούμενου αιώνα.
Αντιληφθήκαμε όλοι μας με τον πιο θλιβερό τρόπο,
ότι το ενδιαφέρον του κράτους για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών είναι ανύπαρκτο, διότι δεν λήφθηκε καμία μέριμνα για να εξασφαλισθούν τα στοιχειώδη μέτρα για την πρόληψη ενός τέτοιου ατυχήματος.
Τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης στους περισσότερους σταθμούς είναι ανύπαρκτα και σε άλλους δεν λειτουργούν παρότι έχουν αγοραστεί, με την δικαιολογία της έλλειψης προσωπικού και της εξοικονόμησης πόρων.
Επειδή μας έχουν πείσει ότι χρωστάμε ...
Βέβαια το ξεπούλημα που τόσο τους ενδιέφερε πέτυχε, διότι έδωσαν στην Hellenic Train την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μόλις 45 εκατομμύρια, άλλωστε μας το λένε συνεχώς ότι αυτή είναι η αποστολή τους, δηλαδή να ξεπουλήσουν τη χώρα ...
Διαπιστώσαμε όλοι μας ότι και η ιδιωτική εταιρεία Hellenic Train που έχει την ευθύνη της μεταφοράς, αδιαφορεί πλήρως για εμάς τους πολίτες, διότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το κέρδος.
Οι περικοπές δαπανών και προσωπικού μεγιστοποιούν τα κέρδη άλλωστε ...
Προς όφελος της εταιρείας μάλιστα, οι κυβερνήσεις παρέτειναν την αποφυγή της εφαρμογής των άρθρων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (υπ. αρ. 1371/2007), που υποχρεώνει την Hellenic Train να αποζημιώσει τα θύματα σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
Αυτό σημαίνει ιδιωτικοποίηση ...
το μάθαμε καλά αυτό, σε περίπτωση που είχαμε μια διαφορετική εντύπωση.
Σε ό,τι αφορά το δίκτυο στις μέρες μας, παρατηρείται ελλιπέστατη σιδηροδρομική κάλυψη της γεωγραφικής έκτασης της Ελλάς, το οποίο σε πολλές περιοχές δεν είναι καν ηλεκτροκινούμενο ενώ στους επαρχιακούς σταθμούς υπάρχει συνήθως μόνο μία γραμμή, όπου γίνονται αραιά δρομολόγια.
Με αφορμή το τραγικό συμβάν ...
Δεν είναι λίγα τα σκάνδαλα που ήρθαν στην επιφάνεια, όπως τα τρένα που αγοράστηκαν από την Siemens και δεν χρησιμοποιήθηκαν αλλά πετάχτηκαν για παλιοσίδερα,
για τρένα που καταργήθηκαν στην Ελβετία γιατί κρίθηκαν εκεί ακατάλληλα, αλλά δόθηκε η άδεια να χρησιμοποιηθούν στην Ελλάδα από την Ρ.Α.Σ.,
για τον διορισμό ενός ακατάλληλου προσώπου ως σταθμάρχη μέσω ρουσφετιού ...
Είδαμε με τα μάτια του νου ότι πέσανε
μίζες πολλές, μίζες παντού ...
Όχι πως δεν το γνωρίζαμε όμως.
Ίσως όμως να αναγνωρίσαμε ανάμεσα στον σταθμάρχη, στον υπουργό και στον εργολάβο της μίζας τον εαυτό μας το ίδιο ...
Αν μη τι άλλο η τραγωδία στα Τέμπη θα πρέπει να μας διδάξει ένα πράγμα ...
Ότι θα πρέπει να αλλάξουμε ...
ότι είναι εγκληματική η αδιαφορία μας για τα κοινά και ότι δεν πρέπει ποτέ ξανά να δώσουμε ενέργεια και λόγο ύπαρξης σε αυτό που σκοτώνει εμάς και τα παιδιά μας,
που δεν είναι άλλο από το αρρωστημένο κομματικό κράτος του ρουσφετιού και της μίζας ...
Ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σελίδα, απαιτώντας να επικρατήσει στην Πολιτεία μας το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα και η αρχή της Αξιοκρατίας σε όλους τους τομείς.
Ένωση εδώ και τώρα στην
"Ελλήνων Συνέλευσις"
Για να μην ξαναθρηνήσουμε θύματα
και για να αποκτήσουμε μέσα από την αξιοποίηση του τεράστιου πλούτου που ανήκει στο Έθνος μας, το πιο γρήγορο, το πιο ασφαλές και το πλέον υπερσύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο στην υφήλιο, που θα είναι αμιγώς ΕΘΝΙΚΟ, για να ζούμε με ποιότητα ζωής και με ασφάλεια όπως μας αξίζει.
Ευαγγελία Γιαδανού
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
0 Σχόλια