Είναι αντιληπτή πλέον από όλους μας η έλλειψη έννοιας κράτους και κρατικού μηχανισμού, η έλλειψη της ίδιας της ασφάλειας του πολίτη και της μη προστασίας του περιβάλλοντος. Η φύση και τα φυσικά φαινόμενα
αντιμετωπίζονται ως εχθροί από ένα κράτος που έχει επιλέξει τον ρόλο του πωλητή του τόπου μας, που βλέπει ευκαιρία για κέρδη πάνω στα αποκαΐδια, με τα αρπακτικά της «πράσινης ενέργειας» να γεμίζουν αιολικά τις βουνοκορφές και φωτοβολταϊκά πάνελ τα χωράφια μας.Ο μέχρι σήμερα απολογισμός του έργου πυρόσβεσης είναι πραγματικά εφιαλτικός και αγγίζει τα όρια της εθνικής συμφοράς, ενώ στο απυρόβλητο παραμένει ο πρωθυπουργός κος Μητσοτάκης και επικεφαλής του επιτελικού κράτους.
Νέα Σμύρνη 9 Μαρτίου 2021, νεαρός αστυνομικός κείτεται τραυματισμένος μετά από τον άγριο ξυλοδαρμό του από χούλιγκανς μεγάλης ομάδας. Στη συνέχεια η δολοφονία του φιλάθλου της ΑΕΚ από τους Κροάτες νεοναζί. Είναι σίγουρο ότι η αστυνομία και οι ανακριτικές αρχές θα κάνουν καλά την δουλειά τους.
Οι ηθικοί αυτουργοί και αυτού του εγκλήματος θα μείνουν για άλλη μια φορά στο απυρόβλητο. Όλοι αυτοί θα κομπάζουν ότι έκαναν το καλύτερο δυνατό και θα κατηγορούν άλλους. Ήδη βρήκαν ως «Ιφιγένειες» κάποιους αξιωματικούς της αστυνομίας, όπως ακριβώς έγινε με τον σταθμάρχη στα Τέμπη και τον διοικητή της πτέρυγας μάχης στην Αγχίαλο.
Τις πταίει;;;; ας είμαστε τελικά πραγματιστές. Σε όλα αυτά τα εγκλήματα και για όσα θα εκτελεστούν στο μέλλον, ηθικοί αυτουργοί είναι οι πολιτικάντηδες όλων των αποχρώσεων, γιατί μια χώρα έχει τους πολίτες της, οι κυβερνήσεις όμως είναι….. ο εαυτός τους.
Μάθαμε να ζούμε με ψίχουλα, μάθαμε να χάνουμε ότι με κόπο αποκτήσαμε, επειδή το κράτος και αυτοί που κρατούν τα πηδάλια του το αποφασίζουν. Έχουμε αποδεχθεί το πρόβλημα ως μέρος της ζωής μας και σταματήσαμε να αντιδρούμε και να δείχνουμε την διαφωνία και την οργή μας. Έχουμε καταντήσει ζητιάνοι μιας χαμένης αξιοπρέπειας.
Ποιά είναι άραγε η σχέση κράτους – πολίτη; θα μπορούσε να είναι «κράτος εναντίον πολίτη», αλλά ο καταλληλότερος τίτλος θα ήταν «κράτος εναντίον υποτακτικού».
Όταν μια κυβέρνηση οδηγεί τον λαό στον γκρεμό απ’ όλους τους δρόμους που ακολουθεί, η αντίδραση αποτελεί όχι πια απλό δικαίωμα των πολιτών, αλλά νομοτέλειας καθήκον, ειδικά όταν αυτή η κυβέρνησή δεν είναι τίποτε άλλο από μια παρέα ανθρώπων με «πίστη άυλη» που παρενοχλούν τους υπολοίπους.
Αυτό το κράτος είναι ένα κράτος τοξικό, φιλικό στους επιχειρηματικούς ομίλους και εχθρικό στον πολίτη, αποτελεσματικό στα σχέδια του κεφαλαίου και συνειδητά ανήμπορο να ανταποκριθεί στην προστασία της ζωής του ανθρώπου. Αυτό το τοξικό κράτος φροντίζει να κλείνει τους δρόμους στους αγρότες και μετατρέπει την Αθήνα σε φρούριο όταν διαδηλώνουν εργαζόμενοι και φοιτητές.
Είναι ηθικός αυτουργός ενός εγκλήματος που οι εκπρόσωποί του το ονόμασαν οπαδική βία και χουλιγκανισμό. Αυτό το κράτος παρακολουθούσε «διακριτικά» μια στρατιά ναζιστών χούλιγκανς να κατευθύνονται στον τόπο της θυσίας, αλλά μετά …. τους έχασε!!!
Στην παρούσα κατάσταση θα πρέπει να μας απασχολεί η κοινωνική διάσταση του εγκλήματος. Η πραγματική λύση βρίσκεται στα ισχυρά εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών και στην ανάπτυξη ικανών και υγιών μηχανισμών τέτοιων που να μπορούν να απομονώνουν κάθε ακραίο περιστατικό βίας.
Όσο προελαύνουν η παρανομία, η διακίνηση μαύρου χρήματος, το έγκλημα, η βία, η χρήση παράνομων ουσιών και οι οπαδικές συγκρούσεις, τόσο θα εξαϋλώνονται η ευγενής άμιλλα, το ευ αγωνίζεσθαι και έτσι θα οπισθοχωρεί ατάκτως ο υγιής αθλητισμός.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την κοινωνική ευημερία στις δημοκρατίες είναι η θεμελιώδης εμπιστοσύνη των πολιτών στο κράτος, γιατί στην ουσία το ίδιο το κράτος είναι η κυβέρνηση που το εκπροσωπεί η οποία είναι απλώς ένας υπηρέτης των πολιτών. Καθήκον της είναι να υπακούει σε εντολές και να πορεύεται μέσω της νομοθετικής εξουσίας και της δημόσιας διοίκησης που αντικατοπτρίζουν τις θεσμικές βάσεις για τον τρόπο διακυβέρνησης.
Η δημόσια διοίκηση πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών και να λειτουργεί με βάση ορθές διαδικασίες, ρόλους, σχέσεις, πολιτικές και προγράμματα.
Οι πολίτες χρειάζεται να επαναφέρουν στη μνήμη τους τα θεμέλια του πολιτεύματος τα οποία είναι η εθνική κυριαρχία και το κράτος δίκαιου. Η εγκαθίδρυση σωστής σχέσης ανάμεσα στον πολίτη και το κράτος δεν είναι λοιπόν ακατόρθωτο εγχείρημα. Χρειάζεται όμως να αντιληφθούν και τα δυο μέρη τον ρόλο, την ευθύνη και τα όρια λειτουργίας τους, χρειάζεται να τοποθετήσουμε και πάλι ψηλά τις συνειδήσεις μας, τα πρότυπα που η ιστορία και ο πολιτισμός μας έχουν διαμορφώσει ως άξιες.
Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει την δυνατότητα να πραγματοποιήσει και να επαναφέρει τον άνθρωπο στην φυσιολογία του. Την επόμενη μέρα στην Ελλήνων Πολιτεία ο ενεργός πολίτης διεκδικεί τα δίκαια του, στο δημόσιο χώρο επιδιώκει την δημόσια έκφραση και την δημιουργία υποδομών.
Ο άριστος πολίτης της άριστης πολιτείας είναι ενεργός πολίτης και πράττει με ευθύνη για να διασφαλίσει στην πολιτεία του την ευμάρεια, την παιδεία και την ειρήνη.
‘’ΔΑΕΙΡΑ‘’
0 Σχόλια